Exploration of Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Exploration of Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Exploration of Wellington

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

30 April 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Unfortunately, I couldn't find my map of Wellington to find out where my friends house was...
So, I got on the bus anyway and figured the busdriver would know..
When No.1. bus finally arrived (yes I knew that much) I asked the driver and what did he say? Eum no, dunno...(oeps)

I ended up asking a random guy if he new where the street was and he thought he knew. Apparently, he started to doubt himself so he got out his mobile and started asking his friends if they knew where the street was, so nice of him!
They all didn't know....(aiai)

When I arrived at the shops in Island Bay I got of the bus and went to the Videostore across the street to ask them if they knew...and fu*(#&ing finally! She knew! (phieuw!)

She showed me a map and I was very close. I walked to the street expecting to find it easily then....nope...where the hell is No. 30?? It started at no 65 and only went up??
There was a car driving up and down the same street so I suspected they were looking for the same house. I asked them if they knew where No 30 was and indeed, the were looking for the same house. They invited me into their car. (two girls seemed safe enough)

With the three of us we drove around, phoned the house, got a copy of the map at the videostore and finally!!! We found the house.

Hayley told me it was a housewarming..it turned out it's her birthday sunday, she didn't tell me!!

I had fun at the party, got a wee bit drunk, and arrived home at 3.30 but somehow it was 4.45 when I went to bed?
And I know it is very very bad, but I've been in bed the whole day...:) (except for getting some lunch)
Just like old times...

  • 30 April 2005 - 09:12

    Auri:

    hahaha, en jij maar lullen over die jonkies die dronken worden?! hehehe. Ik moet nu Amsterdam in... I haaaaate koninginnedag...
    kus

  • 30 April 2005 - 11:21

    Wouter:

    Ik sluit me aan bij Auri. Zo zwaar heb je het niet hoor ;) Ik moet nu de Stad in en ook verschrikkelijk dronkens worden.. Zwaar dat koninginne(n)dag.. :D

  • 30 April 2005 - 11:22

    Micky:

    En? Hoe was Koniginnedag?

  • 30 April 2005 - 12:40

    Tjerk & Jelmer:

    HEEEEE Micky!!
    Leuk om weer eens een berichtje van je gelezen te hebben!
    We dachten, kom, nu zetten wij ook weer even een antwoordberichtje neer.
    Hopelijk heb je nog een hele leuke tijd in N.Z.
    Hier is alles goed (papa enkelband verrekt, maar okee). Beppe gevallen, Pols & Neus gebroken, maar gaat nu weer goed.

    Groeten

    Tjerk & Jelmer

  • 01 Mei 2005 - 19:37

    Rianne:

    Heey Micky, hoe gaat het daar? Als ik je berichtjes lees krijg ik wel het idee dat je daar een super tijd hebt!! Hier gaat alles goed. Ik heb net Marloes een weekje bezocht en dat was heel gezellig! Bij het waterbedrijf gaat het ook nog allemaal goed. Geniet lekker van je mooie leventje daar! Kus, Rianne

  • 03 Mei 2005 - 02:01

    Micky & Gemma:

    Wij gaan over een uurtje op weg naar onze campervan!
    Groetjes!

  • 08 Mei 2005 - 16:32

    Judith Lichthart:

    Hey Micky,

    Eindelijk eens een berichtje van mij op je site. Jaja, ik heb m gevonden... Volgens mij heb je het wel naar je zin daar (het saai-saai-saai berichtje uitgezonderd). Dus, de hele dag op bed gelegen--sounds familiar. Ik heb inmiddels vet zin in de zomervakantie. De laatste loodjes...bah. Ik ga zo nog ff je fotootjes bekijken. Ben erg benieuwd! Anyway, tot de volgende keer maar weer. Liefs, Judith

  • 15 Mei 2005 - 18:50

    Margrit:

    Hoi Micky en Gemma,

    Dit is de laatste vakantiedag ik hoop dat jullie het fijn hebben gevonden en veel plezier hebben gehad. Ik heb het in Bontebok heel fijn gehad en heb vandaag BAMBI giezien. Echt tof om zo'n jong reetje te zien. Helaas ben ik alweer thuis. Ga weer 2 sollicitaties versturen en hoop dat het wat wordt want nu weet ik het zeker ik moet in Friesland gaan wonen. Dikke Kus van mij
    Gemma goede vlucht terug ik haal je op tot zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 69490

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: