De agenda trek cultuur - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Micky - WaarBenJij.nu De agenda trek cultuur - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Micky - WaarBenJij.nu

De agenda trek cultuur

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

04 Maart 2009 | Nederland, Groningen

Ongeloofelijk hoe snel de tijd gaat en hoe snel alles normaal wordt.

Ben nu pas 3 maanden thuis maar het voelt alsof ik NOOOIT ben weggeweest, heel vreemd. Het blijft ondanks dat alles normaal is toch ook wennen.

In het buitenland is alles spontaan, spontaan naar het strand, park, kroeg, biertje drinken. Hier, in Nederland, is het bijna onmogelijk om iets spontaans te doen. Iedereen heeft altijd al weken van te voren afspraken in hun agenda staan en een spontane actie past daar niet bij.

Ik moet daar wel heel erg aan wennen, al wil ik het niet, ik zal wel moeten en dus is mijn prachtige agenda langzaam een steeds belangrijker deel van mijn leven aan het worden..want als ik het niet doe, dan zit ik constant alleen thuis op mijn vrije dagen! En da's ook wel erg ongezellig!

Mijn nieuwe baan bevalt prima, het is wel relaxed en de groep is niet vol, dus lekker rustig wennen aan de nieuwe omgeving. Al is het wel lastig alle regels en zo te onthouden, wat mogen ze wel, wat mogen ze niet etc..
Maar daar hebben we tijd voor, we gaan t zien!

Enne als je een grijze suzuki Swift ziet langsscheuren ergens tussen groningen en veenhuizen, zwaai even want dat ben ik!



  • 04 Maart 2009 - 09:56

    Zeurpietje:

    ja, we zeuren wel over ons kleine kikker-landje.. maar eigenlijk houden we er heel veel van, of niet?
    exotischnederland.waarbenjij.nu

  • 04 Maart 2009 - 14:51

    Wouter:

    Ik ben ALTIJD in voor spontane acties hoor. Moet ik alleen wel vrij zijn op dat moment ;-)

  • 05 Maart 2009 - 05:45

    Gemma:

    Hallo meisje ik snap het wel.
    Australië is zo anders ,zo "easy going", dat kennen we hier echt niet en ik snap dat ook die agenda erg wnnen is. maar weet.... ik hou van je en ik vind het fijn dat je weer lekker dichtbij bent.Koffie drinken in Australië is leuker maar in Groningen gemakkelijker. hahaha.
    h.v.j.knuffel mama.

  • 05 Maart 2009 - 08:57

    Corney:

    Hey hoi fijn dat alles went hahaha.....wou je nog smsen.

    Hoe zit het met je rooster....wanneer ben je vrij of draai je geen late diensten. Hoor van je anders bel ik je wel. Werk ze. gr. C xxx

  • 06 Maart 2009 - 19:56

    Agnes:

    wat GAAF dat je een auto gekocht hebt!!
    hoezo met de trein naar Zwolle als je een auto hebt?? doe ik trouwens ook hoor!
    Jelte heeft die van hem ingeleverd (nieuwe baan) dus is mijn auto nu onze gezamenlijke auto..
    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 69388

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: