Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Micky - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Micky - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen...

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

28 Januari 2005 | Nederland, Groningen

Ha vriendjes en vriendinnetjes
Vanaf dinsdag 1 februari kunnen jullie al mijn avonturen volgen in mijn dagboekje...
Ik doe mn best braaf te schrijven over wat ik allemaal doe, maar eis wel enige reactie per website of e-mail!
I'm gonna miss you guys (sorry girls)
Love,
Micky

  • 28 Januari 2005 - 15:48

    Wouter G.:

    KOEL !

    Ga het maar even lekker naar je zin hebben in NZ.. Zodat je lekker ontspannen en vol spannende verhalen weer terug komt.
    En wie weet kom je wel helemaal nooit weer terug naar dit ellendige landje :) You lucky girl..

    knuff,

    Woutr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 69476

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: