Even een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Even een berichtje tussendoor - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Even een berichtje tussendoor

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

23 Mei 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

volgende keer "dag 4" van mn tripje maar eerst even een kleinde update van het leven hier in soapserie HLH (nee geen GTST, maar zeker een hoog vermaak)

Oke, here goes:
Toen ik op vakantie was zijn er weer heel wat nieuwe roddels (met hoog waarheidsgehalte) ontstaan. Een van de bewoners heeft sex gehad in the "games-room", ze namen "games" wel heel breed, al heeft de sex niet plaatsgevonden op de billiarttafel...En verder zien ze het ook nog als sport want in de "gym" ook sex en wel op de "benchpress" (zelfde duo)

En dan het mysterie van het fototoestel, Bryn was zijn toestel kwijt (wegwerpcamera) en vond hem na een aantal dagen terug in de bewuste "gamesroom."
Dus hij dacht, ah mooi daar is ie. Dus hij laat de foto's ontwikkelen en vind tussen de foto's interessante exemplaren....
Iemand vond het erg grappig om er 'pikante' foto's mee te maken, van zn bilspleet, ballen en penis!! Ja serieus! ik heb ze zelf gezien! (niet dat ik dat echt wilde...)

Nu is er eigenlijk maar 1 van wie we kunnen bedenken die het heeft gedaan met als resultaat dat er vier foto's zijn gekopieerd, de drie 'pikante' (oftewel ranzige) en 1 van hem met zo'n zwart blokje over zn ogen (niet dat dat helpt) maar uiteraard is daar nog geen reactie op gekomen.

Verder vroeg Janine me wanneer ik wegga en ik zeg 17 juni. Oh zegt zij: Niet eerder??? Jemig! How obvious can you be??
Vraagt ze t daarna aan Ulli, blijkt dat er iemand dringend een kamer nodig heeft. Sorry hoor!

Vanochtend kwamen schoonmakers de raamkozijnen schoonmaken omdat de ramen geverfd worden (het raamkozijn, niet het raam zelf hoop ik) en of ik wel even mn raam wilde dicht doen. Geen probleem natuurlijk, maar wat is nu het erge aan dit verhaal. Janine loopt met me mee en gaat op de deuren (van de nog slapende medebewoners) staan bonzen. Kris??Kris, close your window please..geen reactie..ze bedenkt zich geen moment, haalt haar sleutel uit haar zak en loopt de kamer in!!!! Terwijl Kris nog in bed lag, en zo hetzelfde bij Kate, Charles en wie weet wie nog meer! Belachelijk!!!
Mijn eigen moeder doet dat niet eens!En dan zo'n feeks als Janine! Lekker wakker worden zeg!

Oh en wat nog meer? Oh ja de episode "Ben" ben is zo'n klein, ielig ventje maar het gaat niet goed met hem. Hij is elke dag dronken, of stoned. begint ergens gedurende middag, vertoont afkickverschijnselen in de ochtend....ja klinkt niet goed.
Wat gebeurt er, hij krijgt het bankpasje van een 'vriend' en mag daarmee 30 dollar pinnen...komt ie terug met 150 dollar!! En is eigenlijk niet van plan dat terug te geven. Taryn explodeert en hij geeft haar het grootste gedeelte van het geld, maar houd 20 dollar achter. Ik zeg hem dat geld ook te geven, dus hij geeft t. (denk ik) Later blijkt dat hij hem een tientje geeft ipv de 20 dollar. Oh man! En hij begreep werkelijk niet waarom er zo heftig werd gereageerd...

En dan mijn verzekering. Mijn discman is kapot, volgens Sony gevallen. Heb ik niet gedaan dus een claim ingediend bij mijn verzekering omdat het wellicht gebeurd is tijdens mijn tripje zuidereiland. Inmiddels is het meer dan een maand geleden dat ik mn claim heb ingediend zonder enige reactie.
Dus ik bel erheen, blijkt dat ik niet geregistreerd ben en ze daarom dus niets doen. Oh jees! Dus uitleggen dat ik wel verzekerd ben en ze bellen voor me naar de uni om het te regelen met hen. In de tussentijd moet ik naar de Sonywinkel om een verklaring te halen dat het duurder is om de discman te repareren dan te vervangen. Maar goed, dat zou er op wijzen dat ze de claim gaan inwilligen anders zullen ze me toch niet vragen om die moeite te doen??

(gelukkig geen ongeluk gehad of zo...terwijl ik niet bekend ben bij de verzekering hihi)

Zo...zijn jullie ook weer op de hoogte van de laatste ontwikkelingen hier....
Morgen of zo meer update van tripje.
Liefs!

  • 23 Mei 2005 - 12:40

    Micky:

    Hallo? Wie is er online op mijn website?

  • 23 Mei 2005 - 12:44

    Auri:

    ikke, ikke, ikke. ben net terug uit een tripje naar parijs, dus ben al je berichtjes aan het lezen. erg coohoool!:D:D!
    kus!!

  • 23 Mei 2005 - 12:47

    Micky:

    Ah! Gezellig!
    Hopelijk was je tripje leuk!

  • 23 Mei 2005 - 12:51

    Auri:

    jaaa, was echt super:D!! anders kom je even op msn? maarja.. moet eigenlijk heel hard aan een presentatie voor mid. eng. lit. werken:(
    trouwens: wat moet ik doen om zelf naar NZ te gaan?

  • 23 Mei 2005 - 17:27

    Auri:

    waar oh waar blijven de fotos?!?! wij willen Kodak-momenten zien!

  • 24 Mei 2005 - 13:30

    Micky:

    Woehoe! Als ik alle vakken haal hier dan mag ik eind augustus mn BA-bull op komen halen bij de RuG!

  • 25 Mei 2005 - 20:34

    Gemma:

    Je maakt zo wel weer het een en ander mee. Het klopt wel van janine ze is wel zo'n type dat het met je privecy niet zo nauw neemt. Ze is ook erg nieuwsgierig.We hebben elkaar net gesproken dus hou ik het kort, maar dan weet je dat ik je site wel heb gelezen. kus van mij. mamma.Wat was het leuk he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 69485

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: