Waar ben ik?? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Micky - WaarBenJij.nu Waar ben ik?? - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Micky - WaarBenJij.nu

Waar ben ik??

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

29 Juli 2005 | Indonesië, Batavia

Oke,
Ben dus nu in Lovina, geen idee waarom maar ach, beter beetje rondkijken dan in heel druk kuta blkijven zitten.
In de bus, een shuttle voor 10 euro bleek dat er nog twee nederlanders zaten, Tom en Annabel. Maar erger nog...ze komen uit groningen!

De shuttle leverde ons af aan het allereerste begin in Lovina, wat in totaal 10.8 km lang is. Heel fijn, maar goed, voor 6000 Rp met de Bemo (klein busje-->publiek transport) naar het centrum, met twee Surfboards, digeridoo, 3 backpacks busje was wel vol.

Na lang zoeken en meegenomen worden door allerlei mensen van hotels hebben Annabel en ik samen een hotel uitgezocht terwijl Tom met de spullen wachtte op ons.
Uiteindelijk betaal ik 30.000 Rp voor mijn kamer (staat gelijk aan 3 euro...)

's avonds kwam er een meisje naar beneden die vroeg of we uit nederland kwamen want haar vriendin lag doodziek op bed. Samen met haar (leonie) naar de apotheek om info te vragen, die dude was tegelijk ook de dokter.Onderweg blijkt dat Leonie en Ilse ook uit Gronignen komen!!! AI! Terug naar de zieke Ilse die niet kon lopen, dus iok weer terug om die dokter te halen.

Er werd een lekkere dikke spuit klaargemaakt voor Ilse om te helpen tegen de misselijkheid en de andere niet zo frisse taferelen...:)

Tom en Annabels Lonely Planet geleend, maar ik weet nog niet goed waar ik heenga hierna, het is verscrhikkelijk warm en heb geen zin in veel lichamelijke actie, beetje strandhangen is wel oke. Ik blijf denk ik nog twee nachtjes hier en moet even uitrekenen hoe lang ik dan nog heb in Bali om dan mijn "reis" voort te zetten, er moet in elk geval wel 1 a 2 tempels bezocht worden uiteraard en ik ga ondanks dfat ik geen ruimte heb in mijn tas toch nog naar een markt...

Ik ga dr weer vandoor, terug naar t strand! (zwart zand+bloedheet aan de voeten :) )
Kus!

  • 30 Juli 2005 - 11:01

    Wouter:

    Sja, en nederlanders vind je werkelijk overal :)
    Alles goedgekomen met dat meisje?
    Cheers!

  • 31 Juli 2005 - 03:45

    Micky:

    Met Ilse gaat t iets beter geloof ik. Tom en Annabel zijn vanochtend naar Lombok gegaan. Na een uurtje strand zometeen ga ik vanmiddag naar Singaraja= Lion King! Een grotere plaats in de buurt van Lovina. Kga erheen met zo'n Bemo, word weer flink onderhandelen *zucht*

  • 31 Juli 2005 - 13:05

    Micky:

    Annabel en Tom, ik heb jullie schilderij. Laat me even weten hoe&wat, mn email adres is micky_witteveen@yahoo.com Veel plezier op Lombok!

  • 01 Augustus 2005 - 08:22

    Agnes:

    He Mick! leuk om te lezen dat je weer allerlei mensen bent tegengekomen. Lijkt me niet fijn om een Indonesische spuit in je (reet?) te krijgen. Hoor je daar veel over de vogelpest? Niet te bruin worden he!
    Liefs Agnes

  • 01 Augustus 2005 - 13:20

    Micky:

    Lijkt me ook niet prettig nee, en bilspierspuit is ook behoorlijk pijnlijk! Kippenpest hoor ik hier niets over, moet ik ophouden met kip eten? Vandaag gegeten met jongen en meisje uit zwitzerland, ook weer erg gezellig! Zo zie je maar, je bent nooit alleen!
    Kuskus!

  • 01 Augustus 2005 - 15:15

    Eva:

    Hoi Mick,
    Warm dus. En hier heeft het het weekend pijpenstelen geregend. Vind het niet zo erg want ben aan het werk.
    Blijkbaar is Bali aantrekkelijk voor Groningers! Veel plezier nog.
    Kus, Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 69472

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: