En weer terug naar druk Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Micky - WaarBenJij.nu En weer terug naar druk Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Micky - WaarBenJij.nu

En weer terug naar druk Kuta

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

05 Augustus 2005 | Indonesië, Kuta

Halloooooo
Na weer een gezellige avond met Mike, Grant, Steve en Melissa ditmaal niet zo achterlijk laat naar bed ben gegaan..kon ook niet want heb nu uiteindelijk een beetje last van mn maag en darmen, kan ook niet anders na alle cocktails...

Nu ben ik in Kuta, waar ik mn vakantie heb gestart en moet weer wennen aan de drukte..
Zonet op t strand met een duitser zitten praten maar die was over alles zo'n beetje negatief echt verschrikkelijk en dus na een uur of zo (veeeel te lang) ben ik maar weggegaan.

Terwijl ik aan het eten was zag ik ineens bekende gezichten! Kwamen Annabel en Tom langsgewandeld, en ik had net hun schilderij bij de receptie afgegeven. Echt gek, ze zouden anderhalve week op Lombok blijven maar vonden het niet leuk en zijn terug gegaan naar Kuta. Dus nu zitten we weer in hetzelfde hotel.

Ik denk dat dit mn laatste bericht wordt vanuit Bali want overmogren ga ik naar Singapore.
Over 5 dagen kom ik aan in Nederland, met flinke jetlag en zo...

Zie jullie allemaal heel gauw!
Maar eerst nog even genieten van de lokale bevolking ;)

Kus!

  • 05 Augustus 2005 - 11:11

    Eva:

    Hoi hoi.
    geniet nog even van je vakantie. Fijn om je zo snel weer te zien.

    Tot volgende week. Liefs,
    Eva

  • 05 Augustus 2005 - 11:24

    Wouter:

    oei oei.. nog 5 dagen? Spannend.. Wouter is ook aan een avontuur begonnen.. in de vorm van.. schrik niet, een beugel. Ik ga mijn ondertandjes even later reorganiseren.. Ben je vast voorbereid op de grote schok :p

    Geniet nog even van je laatste daagjes..

    ciao

  • 06 Augustus 2005 - 08:48

    Micky:

    Nooit opgevallen dat je ondertandjes dat nodig hadden?! Nu nog maar 4 dagen, heel gek gevoel..tot snel!

  • 07 Augustus 2005 - 08:43

    Gemma/Margrit:

    Hoi Micky,

    Hier even een klein berichtje van je moeder via mij.

    Zij zit lekker op de boot met PP en de kinderen en ik ben hier fijn in haar huis mijn vakantie is net begonnen.

    Je krijgt een kus en veel liefs van Gemma en ze kijkt er naar uit om je woensdag op te halen. Voor jou jammer want je vakantie is dan voorbij, maar voor ons wel fijn om je weer thuis te hebben.
    Geniet nog even van de laatste dagen en een goede vlucht naar huis.

    We houden van je.

    Dikke Kus Magrit

  • 07 Augustus 2005 - 11:18

    Linda:

    Woensdag dus!!! Geniet nog ff meid... ik laat de plantjes vanaf nu voor wat ze zijn, dus jij mag ze weer als 1e water geven. komt helemaal goed!
    tot snel dikke kus linda

  • 07 Augustus 2005 - 19:07

    GEMMA:

    toch even op je site kijken ja gezellig ik ben blij dat je bijna thuis bent.en hoop dat alles toch goed gaat kus mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 69481

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: