Oh jee, internet bijna "op" - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Oh jee, internet bijna "op" - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Oh jee, internet bijna "op"

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

17 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Help! Ik heb bijna geen internet meer! En dus zou ik nog snel een laatste update online moeten zetten!

Maar doe ik niet.

Het wordt anders een veel te gehaast getyp, da's voor mij niet leuk en volgens mij hebben jullie er ook wel een beetje genoeg van! Hihihi

Er zijn wel foto's bijgeplaatst bij de vorige update en jullie hebben er ook nog een paar tegoed, maar daar hoort dan weer een verhaaltje bij.

Nog even voor de duidelijkheid de hoe en wat voor de komende tijd:

Zondag lever ik de sleutels in van mn huis.

Maandag vlieg ik om 6.30 in de ochtend naar Sydney.(bij jullie dus 18.30 zondagavond..lekker ingewikkeld he??)

Donderdag vlieg ik naar Tasmanie waar ik Aidan zal ontmoeten. Misschien niet direct op donderdag want hij is een bushwalk aan t maken, ja ja...maar mocht ik een slaapplaats nodig hebben, ik heb zn adres en zn deuren zijn open.."make yourself at home" was de opdracht. Kheb ook t adres van zn ouders, je weet maar nooit tenslotte :)

Maar goed, voor ik in Tasmanie ben ben ik vast al wel in de buurt van een internetaansluiting geweest!

"Tot gauw"
xx

  • 17 Januari 2008 - 09:14

    Sietske:

    tot snel!! hebben ze daar geen sloten en inbrekers? klinkt erg goed.
    xs

  • 17 Januari 2008 - 10:49

    Theo:

    Wat een leuke foto's! het staat hartstikke mooi in dat donker. Leuk gehad want je hebt blijdschap op je gezicht en zo moet het ook! Veel goede reizen gewenst en ik zie de update wel weer het was leuk om allemaal te lezen.
    kus en veel liefs Pappa.

  • 17 Januari 2008 - 11:00

    Wouter:

    snel snel snel een reactie.. ow wacht.. mijn internet loopt gewoon door :P

    Goeie reis !!

  • 17 Januari 2008 - 11:28

    Adrie:

    Goeie reis naar "Aussieland" en ben benieuwd naar je volgende update....
    Doei, Adrie

  • 18 Januari 2008 - 12:14

    Pien:

    Hey meis!
    God wat is t alweer lang geleden dat ik je gezien heb... Fijn om te zien dat je het ontzettend naar je zin hebt. Hoop dat je toch weer snel s naar Nederland komt, want het wordt hoog tijd voor een Pien en Ienie dag! Ben je door alle drukte helemaal vergeten te feliciteren... Shame on me... Enne, ik ga verhuizen! Wel in Heerenveen, maar eindelijk een eengezinswoninkje! 3 slaapkamers, voortuin, achtertuin, kelder, inbouwkasten, grasveld achter het huis, kortom een hele vooruitgang! Je moet maar s komen kijken als je weer in dit verschrikkelijke kikkerlandje bent.
    Have fun daar!
    xoxo Nynke

  • 22 Januari 2008 - 19:56

    Agnes:

    Hoi Mick,
    Als het goed is zit je nu tussen Sydney en Tasmanie.. Klinkt nog steeds heel goed allemaal. Heb je al weer wat `hang` naar Nederland of ben je nog heerlijk vakantie aan het vieren?
    Hier gaat alles zoals het gaat, ik vind zelf dat ik een leuk leven heb maar er veel over vertellen wordt lastig (en toen ging ik naar het werk en toen kwam ik weer thuis en toen ging ik naar de sauna en toen naar de film en toen ging ik weer aan het werk en toen ging ik weer naar huis....) En toen was het familieweekend en toen ging ik naar Anouk en sofietje.. etc.
    en toen en toen..
    x agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 69497

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: