Het busje komt zo? - Reisverslag uit Liffey, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Het busje komt zo? - Reisverslag uit Liffey, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Het busje komt zo?

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

04 Maart 2008 | Australië, Liffey

Omdat ik er een beetje flauw van werd dat ik geen eigen vervoer had, werd het de hoogste tijd om een gemotoriseerd voertuig aan te schaffen...

Het is een Toyota Hiace uit 87 geworden! Erg handig want er is stroom ingebouwd, dus je kan een stekker aan de bus maken en dan heb je stroom binnen!
Het bed moet ik nog "even" inbouwen, met de hulp van Aidan hoop ik. En dan ben ik eigenlijk wel klaar om te gaan.

Ja, ik heb besloten om binnenkort te vertrekken uit Tasmanie. Kan een hele lijst redenen op gaan noemen, de voornaamste twee zijn: dat er meer is dan alleen Tasmanie en dat het met Aidan en mij op zich heel ok is maar niet voor veel langer. Net als met uitgaan naar een kroeg moet je weggaan zolang het nog leuk is.
Het verpesten door te lang te blijven lijkt me heel erg en dus, beter voorkomen dan genezen...

Wanneer ik precies vertrek weet ik nog niet hoor, er moet nog een huis geverfd worden en een bed gemaakt...

Bijgevoegd een aantal foto's voor jullie beeldvorming!

Oh en Agnes, je talismannen hangen/zitten alweer in de auto!

Tot Gauw,
knuffel!

  • 04 Maart 2008 - 06:44

    Gemma:

    Mooi, maar vooral leuk hoor . Hij ziet er goed uit.Wat is het daar mooi, maar ik snap ook afgelegen zonder vervoer.
    Hopelijk lukt het allemaal prima met inbouwen. ik ben benieuwd.
    Hier kan je goed mee rondrijden door Australië, stoer die bumper!!
    Veel plezier ermee. kus mama.

  • 04 Maart 2008 - 07:05

    Harry Kock:

    Vooral die knusse gordijntjes doen het !!!! Home is where the heart is !!! Het stuur zit wel aan de verkeerde kant of toch niet ? Uutkiekn en nog veel plezier lieverd !!

    gr. Harry

  • 04 Maart 2008 - 07:30

    Sietske:

    wieha, busjes rule!!! enjoy....
    xs

  • 04 Maart 2008 - 07:52

    Wouter:

    hahaaa gaaf man! Micky in een bussie :-) Lachen! Nou kan je het heel Aus doorcruisen en achterin slapen.. Veel plezier!!

  • 04 Maart 2008 - 09:18

    Theo:

    wat een schitterend handig busje. Het is een soort camper en dat kan wel makkelijk zijn als je nog wat wilt rondreizen. Prima keus lijkt mij. Je bent wel een 'stoere' dochter van me hoor! Geniet van deze aanwinst en ik leef met je mee. dikke kus van je vader.
    Pappa.

  • 04 Maart 2008 - 10:40

    Judith L:

    Hey Micky, cool zo'n busje zeg! Echt stoer. Liefs, Judith

  • 04 Maart 2008 - 12:19

    Nynke:

    oohhh! wat is ie mooi! heeft ie ook al een naam?

    kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Liffey

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 69497

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: