Melkfles--->Kreeft - Reisverslag uit Sydney, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Melkfles--->Kreeft - Reisverslag uit Sydney, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Melkfles--->Kreeft

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

04 Februari 2005 | Australië, Sydney

De titel verraadt het al...mijn eerste dag in Sydney, ik ga naar de botanische tuinen...zonder ZONNEBRANDCREME op te doen?!?!?En dus, ja Micky is nu behoorlijk rood..Heel dom natuurlijk maar ach, van je fouten leer je en zelfs een ezel..
Maar Auri, ik heb Operahouse foto's vanaf de botanische tuin erg cool..
Maar enniewee, vandaag eerst erg lang gerelaxed op het dakterras, beetje zitten kletsen met wat mensen. Toen een tripje naar the blue mountains geboekt.Dat ga ik morgen dus doen...om 7.40 moet ik al paraat staan naast de fontein (voor de sydney-bekenden onder ons)..maar wordt wel leuk hoorde ik van een of andere "dude"
Vervolgens ben ik naar een of andere markt geweest, een heeeele boel troep maar ook nog leuke dingen, ik heb zelfs nog een rokje gekocht. Jaja..Daarna eindje lopen naar Sydney Aquarium, was erg leuk twee uurtjes in rondgewandeld visjes groot en klein bekeken. Geprobeerd foto's te maken, hopelijk zijn ze gelukt en kan ik ze binnenkort op de site bijplaatsen. Even checken hoe ik dat moet doen..Gegeten in China town, ook leuk en lekker en toen teruggestrompeld naar de metro. En nu ben ik weer in Kings Cross en ga ik zo heerlijk even chillen op t dakterras...
Tot gauw!
(sorry english readers...:) )

  • 04 Februari 2005 - 09:29

    Mart:

    Ha Mick!
    Het is dus behoorlijk zonnig in Oz, hoe kan t dan dat ik gister nog hoorde dat men in Sydney te kampen had met overstromingen??? Vage boel maar gelukkig voor jou is t aangenaam weer!

  • 04 Februari 2005 - 11:44

    Eva:

    Hoi hoi.
    Fijn om te horen dat je het nu al zo naar je zin hebt. Ik lig doodziek (ok een beetje overdreven) op de bank te genieten van je verhaal. Tot mails/schrijfs en een dikke kus. Eef

  • 04 Februari 2005 - 15:58

    Auri:

    Ha! Had niet gedacht dat je al zoveel had gechreven, kom nu pas achter dat ik een beetje achter loop :D yay! operahouse foto's!! Ik wil natuurlijk veeeeeheeel meer zien, dus doe je best;)!
    Genres is in da pocket, das weer een zorg minder: hoop dat je al je andere tentamens ook hebt gehaald en gewoon lekker kunt afstuderen daarzo in kiwiland!
    ('tis hier niet mooi weer..:(DUUUUH)

  • 04 Februari 2005 - 16:57

    Wouter:

    gaaaaafff.. !! Geniet er van Micks.. Ik is heel jaloers ;)

    Knuff

  • 04 Februari 2005 - 22:07

    Gemma.:

    Klinkt leuk allemaal. wat is het tijdsverschil precies ik smste en vergat het tijdverschil hopelijk werd je niet wakker.Leuk zo'n verslag.tot morgen.mammalove you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 69478

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: