Walvissen...zwemmen in de zee - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Walvissen...zwemmen in de zee - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Walvissen...zwemmen in de zee

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

28 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Bij Kaikoura!
En ik heb ze gezien! Jeu!
Ik hou dit berichtje kort, want internet is langzaam en duur...dacht in moderne wereld te zijn maar....

Morgen gaan we naar een klein plaatsje, eum...weet de naam niet meer, weet ook neit meer wat we er gingen doen...

Ja schiet lekker op..
Binnenkort nieuwe update en later uitgebreide info

Liefs!

• 28 Maart 2005 - 10:13

Wouter:

hahaha.... Veel plezier in eum..

• 29 Maart 2005 - 14:54

Margrit:

hoi Micky,
    Fijn dat je even vakantie hebt, lijkt me echt gaaf daar te zijn en dan ook walvissen te zien. In natuurfilms is het al zo mooi. Heb een lekkere korte vakantie gehad bij je moeder, maar de tijd gaat inderdaad veel te snel. Ben driftig aan het solliciteren in Friesland, het valt niet mee maar het zal komen zoals het moet. Ga vanavond een workshop sieraden maken doen, dat lijkt met erg leuk.
    Dikke Kus Margrit

• 31 Maart 2005 - 18:37

Gemma.:

Voor het geval dat je dit nog leest . Fantastisch dat je dit allemaal mee mag maken he.! Geweldig vind ik het. We bellen van het weekend. hou van je. mamma.

• 04 April 2005 - 11:57

Sietske:

hoorde laatst weer ons nummer,werd er helemaal blij van!!mooi he, walvissen?ooooohh!
    ik meet hier om 9.30 uur 34 graden. en jij?misschien hadden we toch airco moeten bouwen;)
    xs