Kleine update - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

31 Maart 2005 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

En toen ging de auto kapot...althans, de accu laadde niet meer op. geen Knipperlichten, geen window-wipers. Gelukkig geen regen alleen maar zon en als we af wilden slaan staken we onze handjes uit het raam. Zag er nogal imbeciel uit maar ok, de andere weggebruikers wisten tenminste waar we heen wilden, wel zo veilig.
In een plaats tussen christchurch en queenstown zijn we gestopt en is Wolfgang(de auto) geopereerd. Kostte gelukkig niet al te veel.

Het is hier geweldig mooi, we zien ontzettend veel en maken veel mee. De hostels verschillen elke dag, nu zit ik in een hele grote huiskamer van het hostel hier midden in de bergen. Morgen gaan we een boottour doen over Milford Sounds. (linksonder zuidereiland)

Daarna naar Te Anou waar we slapen en dan op een paardje gaan zitten, 3 uur lang...Dan weer tergu naar Queenstown voor White Water Rafting en misschien nog de Shotover (canyon swing)
Binnenkort weer meer update, heb nog 10 minuten en dus tijd voor wat e-mails. Want er is iemand jarig!
Mocht het niet werken (de mail) Gefeliciteerd Wouter!
Liefs Micky

• 31 Maart 2005 - 08:18

Bert:

Klinkt allemaal heel erg gaaf! Ennuh, val niet in het water tijdens raften, kan best koud zijn...;)

• 31 Maart 2005 - 17:37

Wouter:

Thanx !!! Weer een jaartje dichterbij mn pensioenje :-)

Veel plezier op je paardje
    hugg

• 31 Maart 2005 - 18:35

Gemma:

Kijk , het is duidelijk aan spanningen ontbreekt het niet. Verlies niet de humor uit het oog. Maar dat doe je ook niet.Hoe doet de auto het nu? Hopelijk rijdt hij weer als een zonnetje. We horen het wel.dikke kus van mij mamma.

• 31 Maart 2005 - 18:41

Gemma:

Hallo wouter, gefeliciteerd, maak er wat leuks van. Groetjes, Gemma (trotse mamma van Micky)

• 31 Maart 2005 - 23:56

Rendert:

Wauw, klinkt erg leuk! Ik ben benieuwd hoe het paardrijden je vergaat! En natuurlijk die canyonswing, lijkt me te gek! Iig. veel succes en heel veel plezier!
    R.

• 31 Maart 2005 - 23:57

Rendert:

En natuurlijk Hartelijk gefeliciteerd Wouter!