alweer korte update - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu alweer korte update - Reisverslag uit Westport, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

alweer korte update

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

06 April 2005 | Nieuw Zeeland, Westport

Hallo hallo
Ik zit nu in een oud herenhuis wat omgebouwd is als hostel. Erg cool, heel oud maar dat is juist de charme ervan.
De afgelopen dagen heb ik veel hele leuke dingen gedaan...
White water raften, was erg spannend, maar viel alles mee. Het was echt heel gaaf, maar omdat onze gids zo goed was, werd het zelfs een beetje saai. NIemand die in het water viel en zo...maar ben heel blij dat ik t nu uiteindelijk wel gedaan heb!
Daarna zijn we naar Franz Josef glacier gereden, en dat was nog wat want we kregen hetzelfde probleem met de auto. Blijkt dat het al die tijd gewoon de V-snaar was! Eikel in de eerste garage heeft ons gewoon niet goed geholpen. Nadat de AA (nee niet de anonieme alcoholisten) naar de auto had gekeke en had gestart zijn we naar de garage gereden waar de tweede reparatie gelukkig slechts 30 dollar kostte...

In frans Josef ben ik de gletsjer gaan beklimmen, echt geweldig, lopen/klimmen op een hele grote stroom van ijs. Echt super cool. Wel heel vermoeiend en gek genoeg liep ik uiteindelijk in mn t-shirt omdat het zo belachelijk warm was...(en dat op ijs...)
Dat tripje duurde een uur langer dan gepland, dus de twee anderen waren op me aan t wachten met een draaiende motor...(ik was er nl niet toen de aa kwam)

Na Frans Josef weer een paar honder K's gereden naar Hokitika...wat ik daar heb gedaan kan ik niet vertellen want dan verpest ik de verrassing voor Bas en Eva want het heeft iets te maken met hun bruiloft. Als je wilt raden wat het is...dat mag, maar niet op de website want stel je voor dat het klopt...dan is de verrassing alsnog verpest.

Vandaag op de weg naar Westport gestopt in panakaiki, waar de beroemde pancake rocks zijn...eh tja wat moet ik er verder over vertellen? Onderweg nog een paar keer gestopt en toen waren we hier.

We hebben nog 3 nachtjes te gaan en daarna ben ik weer terug in Wellington. Dan ga ik alle e-mails beantwoorden die ik nu helemaal niet of kort heb beantwoord. Het internet is zo duur....

Volgende update waarschijnlijk weer vanuit Wellington...
Love ya!

  • 06 April 2005 - 12:23

    Eva:

    Grrrr. je maakt me wel heel nieuwsgierig. Leuk he, auto´s en garages. Maar gelukkig is het opgelost. KLinkt als een leuke vakantie. Wil ook best wel naar Kiwiland. Wij gaan naar Griekenland in juni, ook leuk. Nog heel veel plezier. Dikke kus en knuf. Eva

  • 06 April 2005 - 13:48

    Judith:

    He micky,
    Klinkt allemaal super leuk! Nog veel plezier de laatste 3 nachtjes. Gaan bas en Eva trouwen????GEFELICITEERD!
    liefs Juudje

  • 06 April 2005 - 14:04

    Agnes:

    He Mick!
    Wat een toffe dingen allemaal! Sportief hoor! ik ben benieuwd naar de foto's!
    Liefs Agnes

  • 06 April 2005 - 15:27

    Gemma:

    Hallo meisje, ik lees bij Marli en Pieter deze korte up-date, wat is dan een gewone? Damian en kyra staan hier naast me en willen de hele tijd je foto zien.Dat is leuk op de computer. Je ziet het ze zijn je niet vergeten hoor daar zorg ik wel voor. Geniet nog van de laatste restjes van je vakantie.En wat raar he, dat je het zo warm op ijs kunt hebben.Love you, mamma.dikke kus van Kyra en Damian en de groeten aan je reisgenoten. doei.

  • 06 April 2005 - 16:37

    Wouter:

    foto's foto's foto's !! :D

    hugg

  • 06 April 2005 - 23:57

    Auri:

    waaaaaaasssssup?!?!?! Talking like a Kiwi yet? hehehe ben benieuwd hoe dat straks gaat klinken:D
    Ik heb trouwens een 8 voor phonetics: I dacht dat ik em niet had gehaald!!!!
    Veel plezier nog op je vakantie... wish I had holidays... maar heb alleen maar deadlines:(
    Kusss
    Auri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Westport

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 69495

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: