Vaarwel Wellington.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Vaarwel Wellington.. - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Vaarwel Wellington..

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

17 Juni 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

De laatste nacht is dan eindelijk aangebroken, ik vertrek morgen om 08.00 uit Wellington. Raar idee hoor dat mijn tijd hier nu alweer voorbij is, het lijkt slechts 4 weken geleden dat ik hier aankwam in plaats van 4 maanden...

Mijn kamer is ingepakt, althans mijn spullen (de kamer laat ik hier :S). Ik heb een 'pakje' om naar huis te sturen...11 kilo. Niet al te weinig maar om die 11 kilo nou mee te gaan sjouwen naar Zuidereiland, Australie, Bali, Singapore en Londen...nee, dan stuur ik het liever op.

Het is een heel vreemd gevoel, aan de ene kant ben ik blij om HLH te verlaten aan de andere kant verlaat ik daarmee ook mijn veilige haven en de plek die 'thuis' was voor de 4 maanden en dat voelt vreemd. Het feit dat ik 'naar huis ga' maar niet naar huis ga is ook heel raar. Over 2 maanden (ietsje minder) kom ik tenslotte pas in Nederland aan.

Voor de mensen die op de hoogte zijn van mijn kapotte discman, de verzekering geeft me een nieuwe in de komende twee weken, dat is dan wel weer fijn geregeld. (het was nog een heel gedoe maar dat is een lang verhaal dat ik jullie nu zal besparen).

Ik ga zeker mijn e-mail checken, alleen niet dagelijks meer, dus geduld! Ik reageer wanneer ik kan en probeer ook op de website te vertellen waar ik ben en wat ik doe.
Foto's beloof ik hierbij ook te maken met de digi en te plaatsen op de site. (onder voorbehoud dat de internetverbindingen het aankunnen)

Blijft het laatste wat ik wil zeggen: ik zie jullie in Nederland, over twee maanden en...

Vaarwel Wellington!
Ka Kite Ano?

  • 16 Juni 2005 - 12:20

    Auri:

    ... Spannend man...
    Enjoy everything!! and be safe:)
    Love!

  • 16 Juni 2005 - 12:42

    Micky:

    Thanx Auri!
    You're Sweet!

  • 16 Juni 2005 - 18:23

    Wouter:

    Yeah! Be safe! Am I sweet too now? ;)

    Fiel spaas am diesen ferien!
    Okay, ik houd t wel bij t NL's en zelfs dat valt nog niet altijd mee.

    Tot over 2 maand! (he, wat duurt dat nog lang:))
    hugg!

  • 16 Juni 2005 - 18:58

    Micky:

    yep!
    Woutr you're sweet too!

  • 17 Juni 2005 - 14:48

    Gemma.:

    Wat is de tijd snel gegaan. Veel plezier op het Zuider eiland. Toch handig dat Ulli auto kan rijden.Hopelijk rijdt dit karretje ook goed. Besef je wel dat je nooit meer naar school hoeft, dat je nu echt klaar bent. Fijne vakantie je hebt het verdient,want naast al dat strand weet ik dat je erg hard gewerkt hebt.We houden contact. dikke kus Mamma.Ik hou van je.

  • 17 Juni 2005 - 15:12

    Ruud:

    vanuit COLOMBIA een goede terugreis toegewensd, liefs Ruud

  • 19 Juni 2005 - 21:02

    Freek!:

    Mick!! die veel te lange mail komt er aan hoor! Ben op dit moment druk aan het studeren, tentamens, je kent ze wel.. Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 69480

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: