Kort Bercihtje - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Kort Bercihtje - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Kort Bercihtje

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

21 Juni 2005 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hya!

Geen idee waarom het stomme internet zo duur is! Ben ik ook nog mn bankpasje vergeten en ik ging nog wel speciaal naar dit internetcafe om mn vlucht naar huis te betalen. Kom 10 Aug aan rond 5 u 's avonds/'s middags.

Ik ben nu in Dunedin, hele leuke stad, gister even wat gaan drinken in de kroeg, in mn eentje want Ulli was te moe, maar kostte me slecht $3.50 want een Lions supporter (Rugby) van 62 vond me zo zielig dat ik alleen was dat ie erop stond mn drankjes te betalen. Wat moet je dan he??

De kaart van NZ doet t niet, kan niet klikken op Dunedin, maar goed kijk zelf even al e niet weet waar ik ben.

Oh ik heb Maori gehaald, B+ wiehoo!

Leuke dingen gedaan op de weg hierheen, maar daar kom ik later op terug, want tik tik tik de klok (en dus geld) tikt door..

Straks gaan we met een gids naar Otago Peninsula waar we (hopelijk) zeehonden, zeeleeuwen en pinguins gaan zien!

T is prachtig weer, we hebben geluk (klop, klop, klop-->knock on wood)
Morgen naar Invercagill en wellicht stewart Island, afhankelijk van de prijs.

Oh ik heb een nieuwe discmanm, t was nog een heel gedoe maar dankzij de verzekering zit ik nu te typen met Soulwax in mn oren Hahaha dat klinkt gek maar ik bedoel de band..

Well, love you guys
Keep the mail coming!
Kus!

  • 21 Juni 2005 - 02:15

    Judith:

    Hey meisje, ik wou dat ik een discman had en in NZ zat... Life's somewhat of a drag here now. Jep, zeehonden, zeeleeuwen pinguins, daar heb ik ook wel zin in. Geniet ervan, zou ik zeggen. Liefs en no worries. (Hmmm, hoe krijg ik emoticons in mijn berichtjes?)

  • 21 Juni 2005 - 08:48

    Auri:

    Wasssssaaaaaa..? heb zometeen syntac.. laatste tentamen.. hoef maar een 3.5 te halen om een 6 op progress te hebben, nyehehe. Maar ik wil natuurlijk een 8:D
    Enjoy, enjoy, enjoy... old men and nice landscapes:D!
    Kuus!

  • 21 Juni 2005 - 15:17

    Wouter:

    earwax in je oren?? ;P

    *gaat het terras op* nog zo'n 25 graden hiero.. lekkerrrrrr
    knuff

  • 21 Juni 2005 - 22:41

    Micky:

    Laat ik verdorie weer mn pasje in de auto en Ulli is aan t bellen dus kan m ook niet halen...kreun
    Hoe ging je tentamen Auri?

  • 22 Juni 2005 - 08:36

    Agnes:

    ohhhh, ik zou zoooo graag willen ruilen... Gefeliciteerd met je B+! Mis je de campus al?
    Liefs Agnes

  • 22 Juni 2005 - 12:00

    Auri:

    ja.. ehm.. denk dat ik wel een 8 heb. hehehe. ik ben zo'n nerd geworden!!!:D
    en gister gevierd met teveel bier... nu moet ik naar een OC-meeting met mijn brakke kop, hehehe!
    Whatcha upto?
    Kus!

  • 22 Juni 2005 - 20:35

    Gemma.:

    Jammer dat internet zo duur is. Goed van je B+ toe maar. Ik geniet van je reisverslag.Groetjes Mamma ik ga je zo nog mailen.Kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 69473

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: