En weer een kleine update - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu En weer een kleine update - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

En weer een kleine update

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

23 Juni 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hya!
ik heb nog 7 minuten internettijd, ben erg benieuwd wat ik in die tijd kan typen.
Allereerst weer een goed bericht: een B- op Restoration English! Mijn nachtmerrie vak. NU nog hopen dat ik NZ lit heb gehaald, dat ging vrij slecht..Children's fantasy lit maak ik me niet zo'n zorgen over.

Maar even terug naar minder schoolse dingen..
Ik ben nu dus in Invercagill, een vrij saaie stad, doet me weinig en dus gaan we mrgen naar Stewart Island het meest zuidelijke eiland tot aan de zuidpool! De zuidpool is dan ook maar 800 km van dit punt vandaan...Het is hier dus heeeerlijk weer. (ahum, vrij koud) HEt weer is redelijk af en toe een bui maar ja, het is winter hier dus kan er weinig anders aan doen. Oei nog 4 minuten

Eum, gister zijn we van dunedin via de SOuthern Scenic route richting invercagill gaan rijden, duurde vrij lang want er zijn hier nl nog onverharde wegen...
Hele mooie dingen gezien, dat wel. 's avonds moesten we dus een plaats vinden om te slapen, eindelijk komen we in Curio Bay aan...alles donker, oh nee ze zijn toch niet dicht. Maar we hebben geluk, ze zijn open,m hebben alleen geen andere gasten. Dat houdt dus in het hele strandhuisje voor onszelf! Echt super, uitzicht op de maanverlichte oceaan en een houtvuur om het huis op te warmen. Alle banken voor onszelf en geen mensen om op te moeten wachten voor douche of wc. Helaas geen TV dus de een na laatse episode van "Lost" gemist! Maar ach, de oceaan maakte wel veel goed.

Oh jee, nu nog 1.30 minuut, ik moet dit bercith gaan plaatsen
Geniet van t zonnetje in Nederland!
drink een biertje op t terras voor me..
Ben blij met alle emails! Erg leuk om je inbox "vol" te zien.
Love you!
Kus

  • 23 Juni 2005 - 10:13

    Gemma.:

    Wat kun jij veel typen in die paar minuten.Klinkt erg cool allemaal. Leuk zo'n beachhouse voor jezelf. Gezellig zeker met die houtkachel? Top dat je een B hebt gehaald. Ga zo door.Hou van je Mamma. Enne is een glaasje witte wijn of rose ook goed? Proost.

  • 23 Juni 2005 - 15:51

    Auri:

    ik ga vanavond hard zuipen! we zullen zeker aan je denken!
    trouwens, zou jij net zo'n nerd als ik zijn geworden??:D
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 69475

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: