WIEHOOOO! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu WIEHOOOO! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

WIEHOOOO!

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

25 Juni 2005 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ik heb alles gehaald!
Dat houdt in dat ik nu 84 NZ punten heb gehaald dat zijn 42 ECTS (voor de ingewijden onder ons) en dat zijn 7 punten teveel!
Dus ik kan mn BA ophalen als ik terug ben!!!
NZ lit was zelfs een B terwijl ik echt dacht het heel slecht gemaakt te hebben. Children's Fantasy een B+ en de rest weten jullie al!

Ben zo blij! :) :)

Ben nu weer in Invercagill gister en vandaag op stewart island geweest, was erg cool (en letterlijk erg cool brrrr.)
Maar later meer.
We zijn nu in een erg leuk hostel en we moeten nog eten en geld halen voor het betalen van mijn bed voor vanavond. Maar enniewee wat ik wilde zeggen is dat de hostel dame ons vertelde dat het sneeuwde op de weg naar Queenstown, zo erg dat sneeuwkettingen nodig waren...en waar wilden wij heen morgen?? Juist, we zien het nu niet zo zitten. Dus misschien veranderen we onze plannen wel. Het belangrijkste is dat ik de 1ste op het vliegveld van Christchurch ben.

Oh en er was ook een tornado in Auckland, enorme chaos, maar ver van ons vandaan!

Nou met dit goede nieuws maak ik alcoholisten van jullie want...drink er nog maar een op mij dit maal voor het behalen van mn BA! (alle alcoholsiche dranken zijn hierbij goedgekeurd)

Love ya!
Kuskus

  • 25 Juni 2005 - 08:42

    Auri:

    GEFELICITEERD!!! ik ga zeker een biertje op je drinken!
    ik mail je binnenkort wel om je alle trivia uit groningen te vertellen:D
    kus!

  • 25 Juni 2005 - 09:20

    Bert:

    Gefeliciteerd!!!!
    Maaruh, nog meer bier???? Pfff, dat komt niet goed.... ;)

  • 25 Juni 2005 - 13:58

    Wouter:

    YAHOO Congrats !!
    En zelfs 7 punten te veel.. Knap hoor!
    Goed gedaan.
    Voor jou tikken we nog een Gin-Tonic weg.. Mjammm. je mag vaker zulke resultaten halen ;)
    hugg

  • 28 Juni 2005 - 08:30

    Gemma.:

    Hallo meisje we hebben elkaar al gesproken ,maar ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik voor je ben. GEFELICITEERD.Wat knap van je. Kus van je trotse mamma. Ik hou van je.

  • 04 Juli 2005 - 17:28

    Margrit:

    Ook een beetje laat maar heb je site al een tijdje niet bezocht. Gefeliciteerd ik ben trots op je Gemma zei het al je bent een kanjer en dan nog zo bescheiden. Je harde werken is dan goed beloond!! Geniet nog lekker van je vakantie en tot gauw. Dikke kus Margrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 69475

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: