van Kiwi naar ?? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Micky - WaarBenJij.nu van Kiwi naar ?? - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

van Kiwi naar ??

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

02 Juli 2005 | Australië, Melbourne

Australie...
Hm kweet nog niet wat ik ervan vind, ben ook nog maar 1 dagje hier. Maar zoals ik gister al zei in mn kleine berichtje...kmis New Zealand nu al en dus ben ik extra blij met de mogelijkheid om "Kiwi's te plukken" erg cool Frieda en Agnes!

kheb nog niet echt veel van Melbourne gezien, beetje rondgeslenterd, 2 boeken gekocht voor 3 dollar. Had eigenlijk 4 moeten zijn maar ik had alleen 50 dollar briefje en dat vond de winkelier niet zo leuk. Dus toen ik zei dat ik anders alleen 3 dollar had, vond ie t ook prima. En tja wat doe je dan?

Gister met een Ierse aan de bar gehangen, erg leuke meid. Ze reist samen met haar kerel maar ze hebben vanochtend het hostel verlaten (ja ja zo geweldig is het er...:( )
Maar ik heb t telefoonnummer en emailadres van haar gekregen dus als ik zin heb kan ik ze altijd even bellen.
Leuk!

In de Lonely Planet van de receptie heb ik even bekeken wat ik de rest van de week kan doen (en vooral wat geen geld kost) en ik ga in elk geval zwemmen1 (dat kst dan wel weer geld maar niet heel veel geloof ik en ze hebben spa pools en sauna en zo...

Tijdsverschil met Nederland is 8 uur. (hier 8 uur later)
Ik hou jullie op de hoogte, binnenkort reageer ik op alle mailtjes, morgen of overmorgen kvoel me nu een beetje gaar...

Tot snel
Knuffel!
(t is hier trouwens een geweldige temperatuur...zo'n 11 graden)

  • 02 Juli 2005 - 13:17

    Auri:

    watskebuuuuurt!!!? ehm... dusss... ken je vast niet... hey, je weet nu wel dat je voor de tweede keer de Royal family misloopt he? in maart of zo was elizabeth in Wellington. Charles volgens mij ook. En nu zit Prince William er! ZONDE!!! ja.. duss... ik ga zo naar mijn derde bbq van het jaar (ook de derde onder de regen...)
    oh.. en ik heb vankantie!!! Wooohooo!!
    Enjoy them aussies.. wordt vast veeel gezelliger!
    Kus!!

  • 04 Juli 2005 - 06:44

    Gemma:

    Vreemd he dat je nu in Australië zit, en misschien valt het allemaal nog wel wat mee als je eenmaal gewend bent.Maar ik begrijp dat je de vriendelijke, behulpzame kiwi's mist.Zie het maar als overgang naar Nederland, daar zijn ze ook niet altijd even aardig en ikke ,ikke ikke.
    Hoe ging het slapen met de extra deken. Gezellig dat we elkaar spraken. kus mamma. Praat weer verder op de mail.Geniet ze.

  • 06 Juli 2005 - 04:48

    Micky:

    Niets bijzonders te melden, ben nog steeds in Mbourne, 't is mooi weer maar veel wind. Kheb veel fruit gegeten omdat iedereen om me heen ziek is. Heb gezwommen, beetje rondgelopen etc. Straks komt Ulli aan.
    Binnenkort meer update kus!

  • 07 Juli 2005 - 03:16

    Micky:

    kben beetje ziek :( buikgriepje of zo...

  • 07 Juli 2005 - 11:16

    Frouwke:

    He, gelukkig, je komt weer een beetje onze kant uit!!!!!

  • 07 Juli 2005 - 20:38

    Agnes:

    mmmm. 11 graden?? Jakkes he.. Heb je al weer wat meer gezelschap? Hier is het goed maar in Londen niet zo goed. Heb je het al gelezen? Liefs Agnes en groetjes aan Ullie!

  • 07 Juli 2005 - 20:40

    Agnes:

    ziek?? jakkes...
    is er iemand die een beetje voor je kan zorgen? Hier heerst ook 1 of ander eng buikgriepvisus dus ik eet maar wat extra kiwi's..
    Beterschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 69474

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: