Vaarwel Melbourne.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Vaarwel Melbourne.. - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Vaarwel Melbourne..

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

18 Juli 2005 | Australië, Melbourne

Ha! Speciaal verzoek om de website weer bij te werken, en uiteraard wil ik mijn trouwe lezers en lezeressen niet teleurstellen!

Morgen moet ik achterlijk vroeg opstaan, om 04.30 want ik vlieg om 7.35 vanuit Melbourne naar Sydney. Om een of andere vage reden moet ik inchecken alsof ik een internationale vlucht heb en dus moet ik minimaal 1 uur van te voren inchecken, heel fijn....Dus om 5.30 met de taxi naar een station en dan de Skybus die me naar de Internationale Terminal gaat brengen.

Ulli is inmiddels al in Sydney, maar waarschijnlijk ga ik naar een ander hostel dan degene waar zij is ingecheckt. Het hostel waar zij is heeft namelijk alleen maar magnetrons om mee te koken, verder helemaal niets! En om nou een week magnetronvoer te eten...

Dit keer ga ik naar een ander hostel dan waar ik in februari ben geweest. HEt was een leuk hostel, maar tijd voor nieuwe dingen!

Vandaag heb ik trouwens mijn Paspoort opgehaald MET een mooi visum voor Bali, ik mag zelfs 60 dagen blijven ipv de gevraagde 12. In theorie zou het visum me dus 1 dollar per dag kosten...Maar ben wel opgelucht dat het verder vloeiend is verlopen met het visum.

In mijn hostel is het erg gezellig, ik wil bijna niet weg maar ja, "aan al het goede komt een eind."

Zaterdag heb ik de great Ocean Road tour gedaan, wat een geslaagde dag was, met uitzondering van die ene fikse regenbui waardoor we zeiknat werden...
Ik heb er slechts 33 dollar voor betaald en tijdens de tour kwam ik erachter dat een ander meisje 120 dollar had betaald! Oeps..
(ik zei: Best een goede tour he voor die prijs? Zegt zij, wat heb je betaald dan? Eh..33 dollar? Ohw...ik 120....)

Verder is ons hostel direct naast The Queen Victoria Market en dat houdt in goedkoop groente en fruit. En ik heb er ook nog een "Safety Bag" gekocht. Een grote plastic zak met een veiligheidssluiting zodat niemand bij je bagage kan nadat je die hebt ingecheckt. Na alle waarschuwingen van de Aussies hier ivm Shapelle Corby....

Ik heb op dit moment het meeste zin om naar Bali te gaan en terwijl ik dit onsamenhangende bericht zit te typen ben ik op zoek naar een Hostel op Bali....dat is een groter probleem dan ik dacht....maar ach, anders slaap ik wel op t strand of zo???(eum, nee geen goed idee, maar ik waag t er maar op denk ik, hoogseizoen in Bali, beetje vergeten :S)

Oh well,
Ik moet ervandoor, de tijd tikt door, tik-tak tik-tak...:)

Love you!
Micky

  • 18 Juli 2005 - 11:24

    Eva:

    Heel veel plezier in Bali!
    Dikke kus en knuffel, Eva

  • 20 Juli 2005 - 07:52

    Agnes:

    magnetronvoedsel.. jaghh. Eet ik op mijn werk ook vaak. Zit je nu in een ander hostel? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een hostel op bali moeilijk kan zijn, zou het daar niet stikken van de shabby dorms?? Ben ik trouwens de enige die niet weet wat Shapelle Corby moet voorstellen?? Help me out here..
    Doegggg & bedankt voor het inwilligen van het verzoek..

  • 20 Juli 2005 - 12:50

    Wouter:

    stoer allemaal hoor.
    Is inderdaad een beetje onsamenhangend maar kan ook aan mij liggen.. Beetje brakjes zwaar weekend tikt nog steeds door :D

  • 21 Juli 2005 - 10:50

    Micky:

    Oke, even extra uitleg al betwijfel ik of ik vandaag helder ben. Heb gister 15!!! uur in de kroeg gehangen, ik was zooo dronken...:)
    Shapelle Corby is de Australische dame van 27 die gepakt is op Bali met 4 en een halve kilo weed, zij mag nu de komende 20 jaar in de bak doorbrengen, op Bali. Iedereen gelooft dat ze onschuldig is, bahlve de rechter...
    Volgende update volgt binnenkort, tot nu toe alleen nog maar de binnenkant van kroegen gezien...:)
    Knuffel!

  • 25 Juli 2005 - 17:27

    Gemma.:

    Beter een late reactie dan geen reactie.Slim van je om zo'n safety bag te kopen. Dat geeft toch wel wat rust denk ik zo.Er is vast op Bali wel een bedje voor je, het komt altijd op zijn pootjes terecht moet je maar denken Geniet eerst maar van je avontuur in Sydney kus mamma.ik hou van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 69474

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: