Even bijkomen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Even bijkomen... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Even bijkomen...

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

23 Juli 2005 | Australië, Sydney

Dinsdag naar Sydney gevlogen waar ik zo maar eens een keer niet op geheel onbekend terrein ben. Ik ben natuurlijk al 5 dagen in Sydney geweest op mijn heenreis.
Het weer is erg lekker, zo'n 20 a 22 graden. Ik geloof wel dat dat exceptioneel warm is voor de tijd van het jaar...

Maar goed, omdat Ulli in een hostel zat met alleen magnetrons ben ik naar een ander hostel gegaan met een erg bekende naam:
Eva's Backpackers!! Ik vond het erg leuk.
Het is een beetje prijzig maar ik slaap in een 4 bed dorm met een eigen douche en wc. De keuken is zomaar eens schoon en zover ik weet de rest van het hostel ook. Het dakterras heeft een geweldig uitzcht op de skyline van Sydney. het hostel is weer in Kings Cross, heb me er vorige keer goed vermaakt dus waarom niet?

Omdat Ulli niet kwam opdagen toen ik met haar had afgesproken bij de voor sommigen bekende fontein in Kings X raakte ik aan de praat met Lee, een 31 jarige homo. HEt was heel raar maar ik had direct het idee dat we elkaar al veel langer kenden. Uiteindelijk zijn we samen op stap gegaan, aantal biertjes gedronken (en inderdaad, daar kan ik niet zo heel goed tegen) wat andere mensen ontmoet. En om 8 uur savonds was ik behoorlijk aangeschoten. Ik kwam iets te laat aan bij de fontein en Ulli had een gezicht dat op onweer stond, heel vervelend. Uiteindelijk kregen we een flinke ruzie, maar dat heeft dat wel weer als resultaat dat ze nu wel begrijpt dat ze soms dingen iets anders moet aanpakken.
Genoeg hierover, het is opgehelderd en ze heeft haar excuus gemaakt dus "zand erover."

Woensdag kwam Lee me ophalen en zijn we in de kroeg beland, daar ontmoetten we Tony weer (Lee en Tony zagen elkaar wel zitten) en ook Aiden kwam naar dezelfde bar. Aiden is een "Tazzie" woont dus in Tasmanie. (Aiden is 21 en niet homo) We hebben echt een hele rare nacht gehad, of beter gezegd dag...enniewee, het komt erop neer dat ik om half 4 snachts thuis was (terwijl ik om 12 uur smiddags was begonnen...hmmmm)

Donderdag kon ik vervolgens bijna niets maar omdat het Ulli's laatste dag was ben ik toch uit bed geklommen om met haar de laatste uurtjes door te brengen. Om 9 uur lag ik fris gedouched in mn bedje...

Vrijdag kwamen Aiden en Lee me weer ophalen en hebben we een beetje rondgewandeld door de stad en wat gedronken in de kroeg. Ze vertelden me dat zij ook Donderdag zo'n achterlijke dag hebben gehad. (van 12 tot 4.30!!) Ik begreep echt niet dat ze nog konden lopen, maar het zal dus wel kloppen dat mannen beter tegen alcohol kunnen dan vrouwen...:)

Lee heeft me aangeboden om met hem the Harbour Bridge te beklimmen en dat lijkt me geweldig maar heb er geen geld voor, hij gaat het voor me betalen. Eigenlijk wil ik dat niet, voel me dan altijd wat ongemakkelijk maar hij heeft al geboekt, dus maandag ga ik met hem de brug beklimmen...

Ik moet er nu mee stoppen, heb zo'n beetje alles wel verteld en er zijn mensen op me aan t wachten...

Tot snel!
Kus!

  • 23 Juli 2005 - 10:58

    Wouter:

    Koel! Een brug beklimmen?? :D Natuurlijk willen wij de foto's zien !!

  • 23 Juli 2005 - 11:36

    Micky:

    Plannen gewijzigd, ik ga morgen naar Manly, een suburb van Sydney aan de kust. Aidan en Lee zijn er vanavond al heengegaan en morgen ontmoet ik ze daar weer..zoo gezellig!

  • 23 Juli 2005 - 12:13

    Agnes:

    mmm, waarom moet je geld betalen om een brug te beklimmen? Of ga je met zo'n tuigje en dan abseilen ofzo... Leuk dat je zo gezellig hebt! Lekker van genieten en dan woensdag tranen met tuiten huilen bij het afscheid om vervolgens donderdag met een grote grijns een coctail te drinken op Bali in je bikini op het strand.. Ook leuk!!!

  • 25 Juli 2005 - 17:20

    Gemma:

    zo het heeft even geduurt maar nu kan ik het net weer op. Ik hoef ook niet meer te haasten wel lekker hoor een vaste aansluiting.We hebben elkaar al gesproken en ik heb vandaag aan je gedacht aan hoe hoog en winderig enzo ,hoe was de beklimming? Spannend zeker maar vast heel cool.Ik hoor het wel weer. Geniet van Sydney (doe je al) en ik hou van je kus mamma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 69479

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: