De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu De laatste loodjes.. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes..

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

01 December 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

"..zijn het zwaarst" / "..wegen t zwaarst"

Het duurt nu niet lang meer voor mijn carriere bij CYF is afgelopen. En nu het einde in zicht is, duurt het veel te lang voordat het einde er is...
Tania, mijn collega is van team veranderd en heeft me met twee anderen achtergelaten die niet zo sterk zijn op de vloer.
Daarnaast was mijn mannelijke collega deze week op training. Ik was de enige vaste medewerker op de vloer en geloof me, geen pretje.

Afgelopen week hebben we een jongere teruggekregen die behoorlijk gevaarlijk kan zijn. Hij is erg lastig en af en toe moet ik echt even slikken voor ik het aandurf om hem aan te spreken op zijn gedrag.
Het was niet de bedoelng dat ie bij ons werd geplaatst maar door een foutje kwam hij toch bij ons terecht...en bedankt.

Ik heb nog 12 diensten over.

Kheb inmiddels contact weten te maken met Aidan, mijn tasmaanse duivel volgens Marloes (had je mn mailtje gekregen?).

We hebben nog geen echte afspraak gemaakt, maar het lijkt ons beide leuk om elkaar weer te zien aangezien ik nu toch dichtbij ben.

Ben natuurlijk bezig met bedenken wat ik in januari wil gaan doen. En heb nu bedacht dat ik naar OZ (Australie) kan gaan op een werk en reisvisum om daar verder te avontureren. Kheb NZ vorige keer uitgebreid bekeken en weer eigenlijk niet wat ik nog moet bekijken hier. Ben destijds ook wel in OZ geweest maar alleen in Melbourne en Sydney geweest.

En dus heb ik op de website van de overheid van australie gekeken wat de voorwaarden zijn voor een werk en reisvisum aldaar. Alles is hetzelfde als NZ, behalve dat ik er meer geld voor nodig heb.
Moet dus nog even bedenken hoe ik dat ga aanpakken, want het geld heb ik niet. hihihi.
Maar goed daar is ook wel weer een mouw aan te passen, ik hoef het tenslotte alleen te hebben bij het overgaan van de grens.

Ik hou jullie op de hoogte van de plannen en wat ik doe.
Het heeft met mij altijd even tijd nodig voor plannen duidelijk worden en goed voelen...dus zodra ik eruit ben..dan horen jullie t.

Hoop dat alles ok is bij jullie!
Liefs
Micky

  • 01 December 2007 - 08:49

    Gemma.:

    Alle op zijn tijd , dat gaat het beste. Meisje nog 17 nachtjes slapen en dan ga ik op weg. dikke kus, ik hou van je mama.

  • 01 December 2007 - 11:24

    Wouter:

    Leuk om zo Micky's adventures te volgen. Eerst je hele avontuur in NZ en straks naar OZ. Gaaf hoor!!
    Wouter gaat ook een nieuw avontuur aan. Ik ga ander werk zoeken en heb volgende week al mn eerste sollicitatie gesprek. iiii spannend, maar wel leuk. Ik vond het tijd worden voor een nieuwe uitdaging danwel een verandering in mn leven na alle misere van afgelopen maanden. Ik laat je zeker nog weten hoe het gegaan is.
    Geniet jij ondertussen lekker van je avontuur aan de andere kant van ons aardbolletje..
    Dikke knuffel!

  • 01 December 2007 - 15:03

    Leentje :

    Hou ook van je hoor Mick! En ben super trots op je! Succes!!! xxx

  • 01 December 2007 - 20:08

    Geertje:

    Leuk om te volgen, je avontuur
    toi,toi, toi en succes
    Groetjes

  • 02 December 2007 - 14:29

    Frederiecke:

    Meissie! Op naar je volgende reis! Succes met alle plannen, ik vind je een held! Ik ben op dit moment druk bezig met mn Mastervakken, dus veel spannende dingen beleef ik momenteel niet ;) Ik hou je site in de gaten! Kusss

  • 03 December 2007 - 07:42

    Sietske:

    poehee, dat heeft nogal wat voeten in de aarde. ben benieuwd wat er uit australie gaat rollen. straks heb je een enorme farm en zit je de hele dag op een paard achter koeien aan (of slaat mijn fantasie nu op hol???) het is hier donker en het regent en ik zit hier koud en natgeregend in the office.....

    xs

  • 12 December 2007 - 08:59

    Auri:

    hey heeey! Sorry for being absent so much:( Just got back from a trip to the Middle East:) I'm happy to see you've still got your adventurous spirit! Oz sounds like a blast. I love the desert: you should go desert trekking and stuff:D ... although they have poisonous... ehm.. poisonous everything there...:|
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 12 December 2007 - 15:56

    Micky:

    Hoi Micky,

    Ja, ook wij houden je een beetje in de gaten ;-). Spannend dat je binnenkort naar OZ vertrekt. Hopelijk kun je daar je draai wel vinden.
    Met ons gaat alles goed. Lisa groeit als kool en is eigenlijk altijd vrolijk. Ze lijkt zowel uiterlijk als kwa karacter op Bas. Ik ben weer heerlijk aan het werk en vanaf januari heeft Bas eindelijk ook zijn papa-dag. Ja, echt huisje boompje- kindje. Heel veel succes in Australie. Geniet nog even van je laatste weken in NZ.
    Groetjes van ons drieen,
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 69483

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: