Het nieuwe plan - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Het nieuwe plan - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Het nieuwe plan

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

18 December 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

He, he daar is dan eindelijk de nieuwe update!
Als eerste: Adrie bedankt voor je kerstkaartje! Echts super leuk dat je aan me hebt gedacht!

Op dit moment is mijn moeder net opgestegen van Schiphol en is eindelijk onderweg naar mij! Het duurt me eigenlijk nog veel en veel te lang ;)

Vandaag hadden we op het werk een kerstlunch compleet met de Kerstman en cadeautjes. Het was een nogal ongeregeld zootje. Wij moesten als middagteam eerst de vloer op, normaal hebben we eerst overdracht. Daarna kwam het team dat kantoordag had ons aflossen zodat wij naar de kerstman konden. (collega die het erg leuk vond om ons op zn knie te hebben, hihihihi)

De hele dag heb ik rondgelopen met sneeuwmannetjes in mn oor en een haarband met twee van die voelsprieten eraan met lichtjes, kerstversiering en twee sneeuwmannetjes met kerstmutsjes op..kvond t niet gek dat de jongeren me niet zo serieus namen vandaag. En ik had ook nog de leiding over de dienst. Hihihi.
Kheb een foto, die zet ik nog op de site. Het is al laat en heb het druk morgen en dan is mn moeder er al dus vandaar de update om half twaalf snachts..

Ik reed vandaag naar mn werk en er kwam een enorme steen langs die op mijn voorruit belandde..kwas even bang dat mn hele ruit zou sneuvelen, gelukkig is het bij een ster gebleven. Wel K*t want die moet eigenlijk wel gerepareerd worden, anders splijt ie straks nog meer en ik wil de auto natuurlijk verkopen, maar met een ster in de ruit...

-En dan het nieuwe plan-
Op 21 Januari vertrek ik naar Sydney Australie. Daar ben ik dan 3 dagen. Op 24 Januari vlieg ik dan naar Launceston op Tasmanie waar ik hopelijk Aidan ontmoet die me gaat rondleiden.

De beslissing voelt heel goed en ben blij dat ik dit heb besloten. Ik ben wel klaar in nieuw zeeland en heb zin in iets nieuws. Ook aidan weer zien lijkt me super leuk!
Kheb van Nynke (van der Schaaf) een prettige mail gekregen met tips en trucs voor Aussie. Echt super!

Kmoet alleen nog wat dingetjes regelen..en heb volgens mij niet genoeg tijd...maar ja!
Eerst lekker op vakantie!
Morgen mn laatste dag op t werk!

Tot gauw!
xx

  • 18 December 2007 - 10:42

    Auri:

    Aidan... Aidan... hot tasmanian dude?? met nadruk op hot??
    :D
    glad to hear you have exciting plans for the near future. always helps getting the mood up in the present as well!
    xxxx
    auri

  • 18 December 2007 - 17:07

    Anna:

    Kan me voorstellen dat je er zin in hebt weer wat te ondernemen. Heerlijk sowieso al dat je 'n keuze hebt gemaakt!!!
    Ben benieuwd hoe het je vergaat. Maar eerst genieten met je mams! Tof hoor! Ben jaloers als ik dit allemaal lees. Ik wil ook wel een laatste dagje en verder trekken. Maar voor nu leef ik gewoon van weekend naar weekend. Ach nog even en de dagen worden weer langer...
    Geniet! Dikke kus Anna

  • 18 December 2007 - 18:58

    Agnes:

    Hoi Mick,

    Veel succes de laaste dag op je werk! (is nu vast al geweest)
    Klinkt als een mooi plan, zou wel willen ruilen maar helaas..
    Hier is het ook gezellig hoor, daar niet van, alles in kerstsfeer!
    Veel plezier met je moeder en fijne vakantie
    Liefs Agnes

  • 18 December 2007 - 21:05

    Judith L:

    Hey Micky! Leuk weer iets van je te lezen. Tasmanië lijkt me super interessant. Dat associeer ik altijd met Dracula en de Tasmanian Devil natuurlijk. :) Erg tof! Hier ook alles goed. Mart en ik gaan binnenkort lekker ff naar Spanje op vakantie en daar hebben we erg zin in. :-) Verder heb ik het super druk met mijn stage, werk en opleiding. Puf puf... Mart is vandaag voor het laatst naar Beatrixoord geweest. Fijn dat we dat kunnen afsluiten. Anyway, het lijkt me ontzettend leuk om na zo'n lange tijd je moeder weer eens te zien, dus geniet daar maar van. En doe haar de hartelijke groeten van ons. Dikke kus, Judith

  • 19 December 2007 - 14:51

    Tjerk V.d. Schaaf:

    Zo'n leuke stad, hè, Sydney, maar blijf er niet te lang, het is erg duur.
    Fijne kerstdagen en "a happy new year".

  • 19 December 2007 - 21:51

    Linda:

    Super zeg, je hebt helemaal gelijk!!! En de huur al opgezegd?? Of werkt dat daar anders :s.....Ons kaartje is onderweg... hopelijk heb je m op tijd!!! Veel plezier met je mammie!!! dikke kus Linda

  • 20 December 2007 - 20:32

    Frouwke:

    Héél veel plezier, kerst op het strand? geniet van elke minuut. Gaan wij ook doen, zondag naar India. We mailen.

  • 21 December 2007 - 11:26

    Sietske:

    .....en dan ben je dus nu klaar met werken daaro....yeah!!!!! heel goed, dat het klaar is. En je hebt het vast ook heel leuk met gemma, drinken jullie op je verjaardag een glaasje van me? wat cool dat je al zo snel vertrekt naar australie!! ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat doen.
    dikke kus, ik ga op winterslaap:)
    xs

  • 31 December 2007 - 21:27

    Rolf:

    Hey Micky, ik moest vandaag aan je denken, hoop dat je een leuke jaarwisseling hebt gehad of zelfs nog aan het wisselen bent. In ieder geval, een heel gelukkig 2008 toegewenst!

    Hartelijke groet,
    Rolf KH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 69490

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: