Happy New Year! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Micky - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

01 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Dunedin

En toen was het ineens 2008!!

Vanaf deze kant van de aardbol wil ik iedereen een heel fijn 2008 wensen!

Hopelijk hebben jullie allemaal ook een fijne kerst gehad met veel te veel eten en alcohol...:)

Wij hebben het vooral warm! (hahaha)

Ik geloof wel dat wat mensen vergeten zijn dat ik 23 December maarliefst 29 ben geworden (FOEI!!!)

-foto kan ik hier niet uploaden, dus die volgt later-

Groetjes!!

  • 01 Januari 2008 - 11:07

    Auri:

    ik ben brak....
    :D
    Happy new year:)
    xxxx
    auri

  • 01 Januari 2008 - 11:53

    Adrie:

    Ook van de andere kant van deze aardkloot een heel fijn en gezond 2008 gewenst....
    Heel veel plezier bij datgene wat je nog van plan bent "uit te gaan spoken" in het nieuwe jaar in Verweggiestan.
    Ik lees het wel!!!
    Een dikke nieuwjaarszoen vanuit Groningen, Groetjes Adrie

  • 01 Januari 2008 - 17:06

    Anna:

    Als 29 jarige 2008 ingaan, aan de andere kant van de wereld... Hoe mooi kun je 't krijgen! Een geweldige start van wat een prachtig jaar gaat worden! Geniet ervan!
    Dikke kus Anna

  • 01 Januari 2008 - 20:31

    Loes:

    Hey Mick!!

    Jij ook een super nieuw jaar gewenst!!!! Op naar 2008 vol nieuwe avonturen! Heb je mn kaartje nog gehad?
    Have fun en geniet ervan!!

    Liefs,
    Loes

  • 01 Januari 2008 - 21:43

    Jorrit:

    Jij ook een heel gelukkig 2008!!

    xx

  • 02 Januari 2008 - 08:13

    Anne Marie:

    Nog gefeliciteerd en een heel gelukkig 2008, vol gezelligheid!!

  • 02 Januari 2008 - 10:49

    Wouter:

    HAPPY NEW YEAR !!

    Veel liefde en gezondheid voor iedereen in 2008 (en daarna)

    En ik ben ook nog steeds een beetje brakjes. En alweer aan het werk ook nog. I hate mondays, even on wednesday ;-)


  • 02 Januari 2008 - 11:02

    Esther:

    Een fantastisch nieuwjaar voor je en dat al je wensen uit mogen komen!
    Moet vast heel apart zijn in je zwempak nieuwjaar vieren, maar je hebt hier in elk geval niets gemist hoor, wij waren gehuld in een hele dichte mist, de hele nacht, je kon geen vuurwerk zien.

    Veel plezier nog met je mams en wat je daarna nog gaat doen, ik lees het wel.
    Groet'n Esther

  • 05 Januari 2008 - 21:38

    Tjerk & Jelmer:

    Sorry Micky, inderdaad je verjaardag vergeten, dus hierbij nog gefeliciteerd, en 'n heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!

    Ik (Tjerk) ben net bij Nynke geweest, die woont nu 'n tijdje in Londen, terwijl ik (Jelmer) 'n weekje rustig thuis ben blijven zitten.

    Hartelijke groeten,

    Ik en Ik (Jelmer en Tjerk.. of.. andersom?)

  • 07 Januari 2008 - 10:18

    Bert:

    Hey Micky,

    Happy New Year (beetje aan de late kant, maar ik was op wintersport in Oostenrijk) en ook nog gefeliciteerd *schaamt zich dat hij je verjaardag vergeten was...*

    Groetjes,

    Bert

  • 07 Januari 2008 - 16:44

    Judith L:

    Hoi Micky, nog van harte gefeliciteerd met jet verjaardag! Er komen ongetwijfeld nog heel wat mooie jaren bij...:) Mart en ik hebben de kerst doorgebracht in Faro en Sevilla en hebben een hele mooie tijd beleefd. Ik hoop dat jij de feestdagen ook goed bent doorgekomen, ondanks de warmte. Een heel goed jaar toegewenst. Heel veel liefs, Judith & Mart

  • 11 Januari 2008 - 14:15

    Nynke:

    gefeliciteerd.... sorry, ik ben inderdaad een beetje heel erg slecht in verjaardagen herinneren.

    fijne tijd gewenst en veel plezier in oz!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 69485

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: