Lang leve WIFI! (Foto's!) - Reisverslag uit Liffey, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Lang leve WIFI! (Foto's!) - Reisverslag uit Liffey, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Lang leve WIFI! (Foto's!)

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

18 Februari 2008 | Australië, Liffey

Ik sta geparkeerd in de winkelstraat van Longford...kheb rondgereden net zo lang ik een onbeveiligd WIFI connectie had gevonden. Dus nu zit ik in de auto met mn laptop verbonden met een of ander netwerk :)

Hahaha, moeten ze t maar beveiligen hoor..ja toch?
Nu kan ik in elk geval mn foto's oploaden want bij Aidans ouders thuis kan ik mn memorystick niet gebruiken.

De update blijft kort want mn batterij is bijna leeg. Mn verhaal over afgelopen weekend volgt binnenkort..

Misschien zeg ik t niet vaak genoeg maar ben altijd erg blij met de berichtjes op mn website. T blijft toch heel fijn te weten dat mensen met me meeleven en mn avonturen volgen.

Mn moeder vertelde me vanochtend (jaja lang leve telefoon) dat Ruud -mijn oom in Colombia- altijd mn website leest! Heel leuk om te horen Ruud! Ik begrijp dat je geen berichtjes wilt achterlaten ivm virussen en zo, geeft niks vind t fijn te weten dat je mn verhalen volgt!

Geniet van de foto's, ze zijn nogal random en gemaakt op verschillende plekken in Tassie...

Tot gauw
dikke kus!


  • 18 Februari 2008 - 06:48

    Gemma:

    Hallo Micky, bedankt voor je klaprozenplaatje. Fijn dat je ook aan mij denkt. (Wist ik wel hoor.)
    Mooie foto's, dat was best goed klimmen dus. stoer van je!! Ik hou van je dikke kus mama.

  • 18 Februari 2008 - 11:10

    Wouter:

    Hello Mucky :-),

    Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd had. Druk druk met nieuw werk. Maar heb begint leuk te worden zo langzamerhand.

    Mooie foto's en een heftig stijle cliff. Zo'n waarschuwingsbordje is geen overbodige luxe.

    Dikke knuff !!

  • 18 Februari 2008 - 11:42

    Dineke:

    hey mick
    ziet er gaaf uit zeg...
    begin zo de kriebels te krijgen weer de andere kant van de wereld op te zoeken!
    veel plezier nog!!
    x dineke

  • 18 Februari 2008 - 13:30

    Judith L:

    Leuke foto's! Fijn dat het goed met je gaat. Liefs, Judith & Mart

  • 18 Februari 2008 - 14:49

    Nynke:

    eindelijk foto's! jeej mooi om te zien hoor!

    ik wil ook wel maar voorlopig zijn we nu in nederland. overmorgen afspraak ind en dan binnen 6 maanden krijgen we te horen of carlos mag blijven... we hopen met groe hopen!

    kuskus en ik kijk uit naar de volgende set fotos gheghe

  • 19 Februari 2008 - 11:40

    Agn.es:

    Hoi Mick!
    Mooie foto´s hoor, het is daar prachtig! Groen en bergen, echt gaaf. Heb je ook tot´s van Aiden= Die is er toch ook? Wat voor wildlife zit daar verder?
    Geen apen, luiaards ofzo?
    Liefs Agnes

  • 22 Februari 2008 - 14:12

    Sietske:

    heb nu weekje vakantie en dan denk je toch, ok, ik zou dus ook zoiets leuks kunnen doen. maar ja, ik moet dan maandag weer werken, hhmmm. jammerjammerjammer. maar de veluwe is ook leuk, moet je maar denken.
    xs

  • 26 Februari 2008 - 20:14

    Geertje:

    Hoi Micky,

    Mooie foto's, leuk om je verhalen te lezen.
    Veel plezier.
    Groetjes Geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Liffey

Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 69486

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: