Planet Inn Reality Show - Reisverslag uit Perth, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Planet Inn Reality Show - Reisverslag uit Perth, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Planet Inn Reality Show

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

31 Juli 2010 | Australië, Perth

Werkelijk, de intriges en verwikkelingen in ons hostel zijn een reality show waard! De kijkcijfers zouden niet slecht zijn!

Vrijwel direct na mijn laatste update waarin ik mijn scharrel heb genoemd, vond hij het nodig om Micky van de 1 op de andere dag te negeren. De reden is me nog altijd onbekend, eerlijk, dit keer was ik niet degene die het ingewikkeld heeft gemaakt, maar de man in kwestie.
Omdat ik er bijzonder slecht tegen kan om slecht en onbehoorlijk behandeld te worden raakte ik daardoor behoorlijk uit balans.
Mijn balans is me dierbaar en ik roep al een hele tijd dat alleen een ander (man) mij ongelukkig kan maken. En dat is tot nu toe eigenlijk altijd gebeurd, toch heb ik er geen spijt van. Een relatie was niet waar ik op uit was, alleen een leuke tijd. En die heb ik gehad. –weinig happy of nette ending-

Toen ik mij besefte dat ik door hem zo uit balans was geraakt is het me ook weer gelukt om terug te komen bij mezelf en als hij zo’n eikel is dat hij denkt dat het ok is om mij –of ieder ander- op deze manier te behandelen, dan ga ik daar niet van wakker liggen.

“If you think life’s a Bitch, you haven’t met her sister Karma”

En dus ben ik weer terug in mijn “happy place” helaas niet die van Bella daar zou ik nooit meer vandaan komen.

Op mijn werk loopt alles prima, het is erg relaxed en ik blijk er goed mee te verdienen, voor 38,5 uur werd er 813 dollar uitbetaald! Da’s op dit moment 513 euro schoon in de hand, dus ik verdien in een cafe nu meer dan ik op de Vennen deed…
Belachelijk!
Maar ik klaag uiteraard niet over het geld!

Binnenkort mag ik naar de cursus om te leren koffie maken en dat vind ik echt super leuk. Daarnaast is het altijd handig om een training te krijgen die ik altijd en overal kan gebruiken. Wie weet moet ik ooit nog bij Starbucks aankloppen ;)

Er werken wel een boel aanklooiers en vage mensen op mijn werk, mijn grote vriendin Danielle werkt er ook nog –vorige keer ontzettend ruzie mee gehad- maar we kunnen redelijk met elkaar overweg, laatst heeft ze me nog naar huis gebracht omdat het zo ontzettend hard regende.
Er werkt nu iemand nieuw een kerel en die is nog erger dan Danielle en ik kan het bijna niet verdragen om in zijn buurt te zijn. Heel vervelend. Hij werkt me echt op mn zenuwen!

Even terug naar de hostelperikelen –ja van de hak op de tak- woensdag ben ik wat gaan drinken met Patrick, een Ier die te slim is en daarom sociaal onhandig is. Ik ging ervan uit gewoon als vrienden, ja naïef dat ik ben blijkbaar. Op de weg terug slaat ie ineens zn arm om me heen, euhm hm? Ik was zo perplexed dat het enige dat ik nog kon zeggen was: don’t touch me! Oeps.
Ik dacht, ach misschien de alcohol die hiervoor heeft gezorgd? Ik was nogal een blij ei die avond en de avond ervoor en erna. Dus ik heb er niets mee gedaan, niets gezegd.

Gisteravond zijn we uit gegaan, Patrick ging mee en Miranda, mijn kamergenootje die het echt even nodig had, want haar relatie is net verbroken. Je kent het wel zo’n dag dat je ’s middags al aan de drank zit en voor je weggaat eigenlijk al teveel hebt gedronken. Ik had juist het plan om niet uit te gaan, maar toen Miranda me vroeg mee te gaan was ik al snel overgehaald –Linda weet vast nog wel hoe gemakkelijk ik vroeger was over te halen-

Ik had dus naar mn gevoel moeten luisteren –niet gaan stappen- want de avond verliep niet zonder slag of stoot. Miranda’s rebound kerel was namelijk ook mee en die gaf mij iets teveel aandacht naar haar smaak…ja je voelt m al aankomen. Eén en al drama natuurlijk. Ik was met hem aan het dansen, voor mij ideaal om aan Patrick te laten zien dat ik niet in hem geïnteresseerd ben –ja, ja ik weet dat ik het beter had kunnen zèggen ipv laten zien..- maar dat liep verkeerd af. Miranda over de zeik, terwijl ik het ook nog tegen haar had gezegd. Het grote groene beest dat jaloezie heet zit dan toch in de weg..
Na een flinke ruzie, wat tranen en daarna een borrel en een knuffel was het weer ok, althans voor het grootste gedeelte natuurlijk. Heel vervelend om onbedoeld iemand te kwetsen. Niets voor mij en ik zou ook noooooit iets met iemand doen waarin mijn vriendinnetje geïnteresseerd is..behoorlijk drama dus.

Patrick bleek overigens aan Miranda gevraagd te hebben waarom ik voor de foute kerels ga ipv voor hem een goede kerel. Nou jeetje, het oog wil ook wat hoor en hij is verre van aantrekkelijk. En de foute kerels “talk the talk and walk the walk” en dat maakt iemand interessant.

Vandaag heb ik helemaal niets gedaan, ik heb alleen maar in bed gelegen, geslapen, gelezen geslapen, gegeten en uiteraard gepoold.
Morgen wil ik er een productieve dag van maken!

Hoe is het met jullie? Stuur me es wat emails!!

xx




  • 31 Juli 2010 - 18:44

    Gemmqa:

    Tja ik ben nog niet klaar met lezen maar plaats toch mijn reactie. Ik hou van je kus mama

  • 31 Juli 2010 - 18:45

    Gemma:

    Haastige spoed hè. Kan ik niet eens meer mijn eigen naam spellen. hahaha

  • 31 Juli 2010 - 21:00

    Gemma:

    Ja echt een soap dat hostel van je maar dat is eigenlijk altijd zo in hostels met een stel leuke meiden en foute mannen. En ...gelukkig maar.... meestal loopt het goed af net als in het echte leven hahaha. Geniet ervan.....proost. hou van je kus mama

  • 01 Augustus 2010 - 08:22

    Frederiecke:

    Micky!!!!

    TE lang geleden dat wij elkaar hebben gesproken! Gelukkig krijg ik al je updates per email, blijf ik goed op de hoogte van al je escapades ;)
    Heel veel plezier daar en ik zal je binnenkort uitgebreid mailen!
    Dikke KUS!
    Freek

  • 03 Augustus 2010 - 19:33

    Linda:

    Geweldige soap...wat is het hier toch saai hahaha! Ik mail je vrijdag! dikke kus

  • 07 Augustus 2010 - 18:18

    Marli:

    Beetje laat maar goed als je niet weet dat er een update is dan duurt het ook lang. Heb hem nu gelezen en mijn mailadres toegevoegd. Hopelijk lukt het nu wel.

    Nou zus tot bels of mails.

    Ik hou van je.

  • 08 Augustus 2010 - 16:37

    Pappa:

    door verhuien en zo ben ik niet eerder aan reageren toegekomen.Gelul!! maar een excuus voior mezelf.
    Ik zal hje een keer mailen zoals je vraagt dan kan ik wat dingen vertellen. oké? dikke kus van die ouwe in holland. oh enne ...laat je niet kisten door 'de mannen'hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Final Destination?

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2011

Gewoon omdat de tijd vliegt

21 Maart 2011

In een Groen, Groen, Groen, Knolle Knollenland

02 Maart 2011

Frikandel Speciaal met extra Ui

31 Januari 2011

Januari

08 Januari 2011

December 2010
Micky
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 69437

Voorgaande reizen:

13 Februari 2014 - 13 Februari 2014

Life down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

15 Juni 2010 - 30 November -0001

Final Destination?

Landen bezocht: