Home Sweet Home - Reisverslag uit Perth, Australië van Micky - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Perth, Australië van Micky - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Micky

Blijf op de hoogte en volg Micky

17 Oktober 2010 | Australië, Perth

Woohoooo!!!
Het is dan eindelijk zover, ik ben verhuisd. Mijn huis -ons huis- is zo cool, kan bijna niet geloven dat ik hier woon.
Na zoveel jaren een tuin te willen heb ik er ineens 1 en in een land als australie is dat natuurlijk helemaal super!

Ik heb foto's op facebook gezet dus als je mn vriendje bent op facebook kan je meteen even kijken.

Gister kwam een vriendinnetje van Jade langs -mijn huisgenoot- en die had, heel lief, een plant met witte bloemen meegenomen en die staat nu op onze schouw. Ja, we hebben twee open haarden, maar we mogen ze niet gebruiken, ontgaat me het nut ervan wel. Maar het ziet er in elk geval leuk uit zullen we maar zeggen :) het oog wil ook wat!

Het vriendinnetje had voor ons allebei een fles bubbels meegenomen, da's toch wel erg cool. Dus knallen met de kurk, ik wilde de kurk op het dak schieten, schiet ik m over de muur de tuin van de buren in...oeps..
Sorry buren, niet helemaal de bedoeling!

Omdat ik het hier fantastisch vind had ik gister een momentje. Graag had ik iedereen uitgenodigd om te komen genieten van een wijntje in mijn tuin...maar ja, dat hoort bij de keuze om hier te gaan wonen!

Woensdag woonde ik nog in de Planet Inn Backpackers en daar gebeurt altijd wel wat. Dus vanaf nu zal ik minder rare en gekke dingen te melden hebben - wordt het helemaal lastig om een update te schrijven, hihi-
Woensdag kwam Joe terug vanuit Bali nadat hij het land uit moest omdat zijn tweede jaarvisum op was. Hij wil niet naar huis, -Ierland, geen werk- dus kwam hij terug op een toetistenvisum met het idee dat hij in Planet Inn kon blijven werken. Maar Joe is een ontzettende eikel geweest de laatste tijd, erg onvriendelijk en arrogant. In zijn afweigheid was besloten door Kim en de anderen dat hij niet meer welkok

• 17 Oktober 2010 - 08:03

Wouter:

Cool!!
    Echter superstoer.

Maar een beetje een vreemd einde aan dit verhaal :-) Ik kan m echter wel raden..

• 17 Oktober 2010 - 11:49

Micky: